dijous, 29 de desembre del 2011

Reflexió final

Em plau acomiadar-me del blog i més concretament d'aquesta assignatura , però no és un adéu sinó un " fins després ".

En aquesta reflexió final vui deixar clar que hem sento orgullosa de mi mateixa ja que , a principi de curs pensava ¿ GITIC ? .... Ah ! Informàtica .... Xupat !

I amb el pas del temps pensava mare de deu GITIC ? que difícil !!!! segur que no m'ensortiré.

Ara a final de semestre puc dir que hem sento contenta perquè tot i semblar-me un món a part he aconseguir ensortir-me'n i anar realitzant les pràctiques a poc a poc . Avui ja puc dir que per fi ser fer un índex al word .. o que ja tinc twitter ... o bé que ja ser utilitzar programes com el Scratch o el Jclic que espero poder utilitzar-los en un futur amb els meus propis alumnes.

Des de d'aquest blog felicito a en Jorge per fer-nos més competents en l'us de les TIC que és una realitat en els nostres dies , i agraeixo que ens hagi ensenyat programes com el Prezi , mister wong , google docs etc ... Que  a partir d'ara formen una realitat en el meu dia a dia i que m'han servit de gran ajuda per realitzar treballs a l'universitat i lamento no haver-los descobert abans  i que ningú abans ens ho ensenyés.

Per finalitzar estic molt contenta d'haver obert el blog , ja que gràcies això puc fer un seguiment més acurat de les feines de classe i hem serveixen d'ajuda de cara a l'examen . Tot i que és una gran feinada , penso que ho hauríem de fer de les altres assignatures també per la raó d'abans.

Tal i com he dit abans no és un adeu sinó un fins després  , ja que penso seguir escrivint al blog les meves feines ,  així només em queda animar-vos a escriure al Blog i a superar-vos amb l'ús de les TIC !




Per últim desitjar-vos unes BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU !!!!




Petons , Núria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada