divendres, 30 de desembre del 2011

El territori de la publicitat

El territori de la publicitat pertany a un treball de les assigantures del mòdul : Coed i Gitic

En aquest cas l'activitat consistia en escollir un territori i explicar-lo als companys realitzant un suport multimèdia. Al principi de realitzar l'activitat no ens quedava gaire clar de que tractava l'activitat i estàvem una mica desconcertades. Vam pensar de tractar el territori Apple degut ala recent mort del gran Steve Jobs, però parlant amb el Jorge ens va aconsellar que escollisim un altre tema , ja que aquest no donaria pou joc. aleshores vam escollir el territori de la publicitat i el volíem enfocar cap els missatges subliminals , però un altre grup ja ho havia escollit .Així que finalment vam tractar el territori de la publicitat en la seva amplitud.
Vam enfocar el treball de la següent manera :

1.Què és la Publicitat?
La publicitat és l’acció de transmetre un determinat missatge utilitzant un mitjà de comunicació.
2. Quins són els objectius bàsics de la publicitat?
• Cridar l’atenció del consumidor
• Despertar interès
• Trobar un desig
• Aconseguir una actuació

3. Quins principis té la publicitat?
• Senzillesa
• Originalitat
• Repetició
• Oportunitat
• Sinceritat

4. Quins tipus de Publicitat hi ha segons els mitjans?
• Publicitat televisiva
• Publicitat radiofònica
• Publicitat en premsa i revistes
• Publicitat exterior o via pública
• Marketing directe
• Publicitat interactiva
• Altres medis: venta telefònica, patrocini, promoció d’activitats, etc.

És a dir vam tractar una mica de situar als companys sobre que tractava aquest territori tan ampli i desprès per fer la presentació una mica més amena vam decidir triar tres anuncis , un per cada companya i explicar-los segons aquest paràmetres : 

- La llum
- Els colors
- Els personatges
- La intencionalitat
- Entre d’altres.

A continuació os penjaré un dels anuncis que vam presentar i més concretament el que hem va tocar analitzar a mi :


A continuació també us penjaré el link d'un video que volíem passar  sobre un anunci i no ens va donar temps.

Per finalitzar dir que va ser una activitat divertida , que ens va servir per perdre la por de parlar en públic i part de la preparació d'aquest treball ens va ajudar molt el llibre " com parlar bé en públic " , que ens havíem llegit prèviament i també els nostres coneixements sobre les TIC per a realitzar la presentació. Tot i tenir grans ajudes crec que els nervis ens van jugar una mala passada i no vam poder acabar la presentació tal i com haguéssim volgut , però estem contentes perquè vam aconseguir plasmar el que volíem i ensortir-nos malgrat les males passades el dia de la presentació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada